.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شبکه ویژه بانوان مازندران در شبکه استانی ایجاد شود
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: لازم است شبکه رسانه‌ای ویژه بانوان در شبکه استانی ایجاد شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در جمع نمایندگان امور بانوان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی مازندران، اظهار کرد: دشمنان با انتشار فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی درصدد فروپاشی خانواده‌ها هستند.

وی با بیان اینکه باید برای تحکیم خانواده تلاش شود، افزود: دشمن خانواده‌ها را مد نظر قرار داده تا فرهنگ خانواده غربی را در کشور ما رونق دهد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران اضافه کرد: طلاق و گرفتاری‌های اخلاقی که در جامعه رونق یافته است، ماحصل برنامه‌های فرهنگی دشمن است که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای در خانه‌ها وارد شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه اصالت خانواده باید در جامعه ما نهادینه شود، بیان کرد: در خانواده‌های امروزی شاهد انزوای خانواده‌ها هستیم و لازم است برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا شود تا بیگانگی از بین برود و ارزش‌های والای خانوادگی مورد غفلت قرار نگیرد.

طبرسی با اشاره به اینکه اداره‌کل امور بانوان به‌عنوان تشکل باید بتواند با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی سبب تحکیم بنیان خانواده شود، تصریح کرد: توجه به بانوان از مهم‌ترین مواردی است که مسئولان باید از لحاظ بودجه‌ای مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجاد اشتغال برای بانوان نیازمند اعتبار است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بیان کرد: جامعه مذهبی و ملی جمهوری اسلامی نباید مورد تهدید و آسیب‌های دشمن قرار گیرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه اجرای کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های توجیهی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اضافه کرد: زن در جامعه اسلامی اشیاء نیست، نباید ابزار دست قرار گیرد، عده‌ای خیال می‌کنند زن کالا است و این نوعی استثمار است.

طبرسی با بیان اینکه اگر ارزش‌های انقلاب اسلامی را با گفتار درمانی زنان را آشنا کنید ارزش دارد و ماندگار است، خاطرنشان کرد: زن آنقدر ارزشمند است که اگر اکنون تمام انقلاب‌ها، علم، دانشگاه‌ها و اختراعات در اختیار مردان است از دامن همین زنان بوده که مردان به معراج رسیده‌اند.

وی بیان کرد: ما به‌دنبال این هستیم که مدینه فاضله و جامعه صالحه نسوان داشته باشیم که الگو باشند و سایر بانوان بتواند شئون عفت و حجاب، همسرداری، مادر بودن و حضور در جامعه را بدانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه قبح حجب و حیا در جامعه ما کم‌رنگ شده است، تصریح کرد: باید در حد مقدورات در کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

این مسئول با بیان اینکه عده‌ای در تلاش هستند تا جامعه‌ای اسلامی و توأم با ارزش‌های دینی داشته باشیم، ادامه داد: لازم است فضایی برای مشاوره ویژه بانوان ایجاد شود تا زنان جامعه بتوانند به‌راحتی مشکلات خود را مطرح کنند و متخصصان در رفع چالش‌ها برآیند.

امام جمعه مرکز مازندران با تأکید بر تحکیم بنیان خانواده، گفت: گزارش‌های نگران‌کننده‌ای ارائه شد که جای تأمل دارد، نباید در جامعه اسلامی شاهد فعالیت‌های بانوانی باشیم که مشروعیت ندارد.

طبرسی با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها باید با خلوص نیت و الهی باشد، اظهار کرد: هر جا کار سیاسی انجام شد موفق نبودیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطرنشان کرد: بانوانی که به‌عنوان نماینده امور بانوان استان منتخب شدند فرهیخته هستند و باید اهل درد باشند و با ایجاد بستر مناسبی برای رفع مشکلات هم‌نوعان خود تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه تمام رسانه‌ها در اختیار یهودی‌ها قرار دارد، افزود: نیاز است شبکه اجتماعی سالم در کشور ایجاد شود تا زمینه سرگرمی مفرح برای بانوان ایجاد شود.

طبرسی با تأکید براینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: لازم است شبکه رسانه‌ای ویژه بانوان در شبکه استانی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه باید درد زنان به‌ویژه دختران به‌صورت رسانه ویژه منعکس شود، گفت: مطالبات زنان جامعه باید به دولت منعکس شود تا مورد بررسی قرار گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.